Lépcső önmagamhoz

Lépcső önmagamhoz

Ilyen lehet a tökéletes vásárlói élmény…

2020. május 02. - F. Meli

A hamisítványt rendeltem meg az egyik bukaresti forgalmazótól, de csak néhány hét múlva jöttem rá, hogy becsaptak. Nem volt viszonyítási alapom, hisz addig szedett-vedett eszközöket használtam a sminkeléshez, az viszont meglepett, amikor leesett az egyik ecset nyele.

dsc_8941.JPG

Ekkor még nem tudtam róla (fotó: F. R. S. – facebook.com/barangolofarkasok)

Kutakodni kezdtem az interneten, és rábukkantam egy YouTube-videóra, amelyben leleplezték a hamisítványokat… leforrázva ültem a számítógép előtt. Szerettem volna visszaküldeni a csomagot, de végül lemondtam róla, mert addig már egytől egyig kipróbáltam az ecseteket, a csalást viszont jeleztem a forgalmazónak. Ő azt állította, hogy szó sincs hamisítványról, nekem pedig nem volt kedvem veszekedni…

ossze.jpg

A különbségek (forrás: www.chocolateandlipstick.com)

A szett jobb volt az átlagosnál, igazából nem lett volna szükségem minőségibb termékekre, ennek ellenére többször is azon kaptam magam, hogy a gyártó oldalán lévő ajánlatokat nézegetem. Egyedül az árak tartottak vissza a rendeléstől… másfél évig. Aztán feladtam az ellenállást, és beletettem az internetes kosaramba egy rendkívül vonzónak tűnő csomagot, amelyben szemfestékkel és pirosítópalettával együtt kínáltak egy bordó-fekete színű ecsetszettet. Szerencsére a szállítási költséget nem kellett fizetni, sőt még ajándékot is ígértek…

igynezki33.jpg

Ezt szemeltem ki magamnak (forrás: zoevacosmetics.eu)

Körülbelül négy nap alatt, meglepően gyorsan érkezett meg a csomag Németországból, nekem viszont gyomoridegem lett, amikor felhívott a futár. De nem volt okom az aggodalomra, mivel ez a cég már a csomagolással levett a lábamról: egy fekete-fehér mintájú selyempapír rejtette a nagyobb dobozt… Szinte csigalassúsággal bontottam ki azt, és egy másodpercig sem hervadt le az arcomról a mosoly. Alig hittem el, hogy ilyen élményben lehet részem, és az is furcsa volt, hogy egy cég ennyire elkényezteti a vásárlóit. Nem küldött érzelmi zsarolással telített reklámszöveget, nem próbálta rám tukmálni a termékét, én döntöttem, szabadon. Mert felcsigázta a fantáziámat, tetszett a kommunikációja, ráadásul a hitvallása is megfogott.

996959_744047345623337_331735701_n.jpg

„Egy ember(közel)i cég vagyunk.” (forrás: a Zoeva Facebook-oldala)

A Zoevát a görög származású Zoe Boikou alapította 2008-ban, Németországban. Eleinte egy maréknyi ecsetet árusított az eBayen, mára viszont egy nemzetközileg is elismert márka tulajdonosa. Nyíltan felvállalja a történetét, mesél a családján belüli bántalmazásokról, amelyek a mai napig arra ösztönzik őt, hogy segítsen a válságban lévő nőknek. A cégénél a legapróbb részletekig kidolgoznak mindent, a nem túl népszerű számlától kezdve az ecsetekig.

zoeva1.jpg

Az alapító, Zoe Boikou (forrás: a Zoeva Facebook-oldala)

Körülbelül fél óra alatt sikerült kibontani a csomagot – nem siettem –, közben pedig megfeledkeztem a körülöttem lévő világról, nem számított, hogy vár rám a mosatlan, sőt egy cikket is meg kellene írni. Engedtem, hogy kényeztessenek… Olyan érzés volt, amit mi, nők ritkán vagy soha nem engedünk meg magunknak, mivel hagyjuk, hogy legyűrjenek a mindennapi teendők és mások ránk zúdított problémái.

67836968_2877627452265305_7850714838538911744_o.jpg

A lánytestvérével együtt dolgozik (forrás: a Zoeva Facebook-oldala)

Pedig mi is létezünk, jár nekünk öt-tíz percnyi pihenés, egy új frizura, egy forró, illatos fürdő, vagy egy kellemes beszélgetés a barátnőkkel. Néha muszáj feltöltődni, ellenkező esetben adunk és adunk, amíg feszültek, fáradtak leszünk, elpárolog a maradék energiánk, és végül nem akarunk adni. Mert már nincs miből. Ilyenkor kezdődnek a veszekedések, mártírkodások… 

dsc_5040_2.JPG

Megfeledkezve a világról (fotó: Gábor Géza)

Mi lenne, ha néha megfordítanánk a sorrendet? Ha mi feltöltődünk, valószínűleg a környezetünk is nyer belőle. Legalább egyszer megéri kipróbálni…

Farkas-Ráduly Melánia

Ui.: A bukaresti cég honlapján már nem lehet Zoeva márkájú termékeket találni. Talán elindítottam valamit…

set-8-pensule-machiaj-profesionale-gold-edition-borseta-cadou_8392041_1.jpg

Már nincs rajta a logó

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsoonmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr8515655580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása