Lépcső önmagamhoz

Lépcső önmagamhoz

Amikor egy estére Fiona bőrébe bújtam

2020. június 14. - F. Meli

Nem szeretem, ha rám erőltetnek valamit. 2013 májusában mégis muszáj volt engednem… Fellépésre készültünk a Magnum Versenytáncklubnál, a csapatunk pedig Shrek és Fiona történetét kellett „eljátssza”. Ezzel többé-kevésbé megbékéltem, azt viszont nem akartam elfogadni, hogy csak jelmezben léphetek, léphetünk színpadra.

dsc_3123.JPG

Próbáltam megbarátkozni vele

Akkor bubifrizurám volt, amely nem illett Fionához. Parókát kellett (volna) kölcsönözni, én viszont minden porcikámmal tiltakoztam ellene. Miért kellene beállni a sorba? Miért nem elég, ha táncolok? Persze, a többi nő sem volt túl lelkes, de valamiért mégis könnyebben találtak parókát.

p1090151.JPG

Hét Fiona

Én szinte az utolsó előtti napig halogattam, és amikor végre rászántam magam arra, hogy megtegyem a nagyon-nagyon nem tetsző lépést, csak egy agyonhasznált parókát találtam… Irtóztam tőle, de kénytelen voltam elfogadni.

becsi2.jpg

Bécsi keringő közben

Rögtön felhívtam a temesvári fodrászomat, hogy kezdjen valamit a „hajammal”, mert fogalmam sem volt, mit kell csinálni ilyenkor. Szerencsére aznap volt egy szabad órája, sőt a sminkes is szakított rám időt. Nagyon el lehettem kenődve, mert egyikük sem kért pénzt a munkájáért.

Ilyen volt a rumba

Hazaérve laza lófarokba kötöttem a „hajam”, Fionásabb volt úgy, majd elindultunk a Filharmóniába… ott volt a fellépés. A jelenlegi edzőnk alig ismert fel, a mai napig nem jöttem rá, hogy mit jelentett az arcán átsuhanó mosoly.

csoport.jpg

Csapatmunka volt

Kétszer léptünk színpadra: előbb egy bécsi keringővel, majd egy rumbával… az első koreográfiát az egész csapat elszúrta, a második viszonylag jól sikerült. Miután lejárt az egész, szerettem volna a lehető leghamarabb megszabadulni a parókától, de a közös fotózkodás miatt nem lehetett. Utána azonban visszanyertem a saját hajam, és a fellépést követő kocsmázáskor már Meliként néztem a fényképezőgép lencséjébe.

Hét év távlatából tisztán látom, hogy a felkészülés alatt és a fellépés napján alaposan kimozdítottak a komfortzónámból… egy közös cél miatt kénytelen voltam félretenni a „rám ne erőltessenek semmit” mentalitást. Szokatlan, izgalmas kaland volt az életemben, sok-sok leckével. Például megtanított arra, hogy néha belebújhatok más bőrébe, de csak Meliként lehetek igazán önmagam. Mindenféle körítés, jelmez és álarc nélkül…  

Farkas-Ráduly Melánia

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsoonmagamhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr5915752702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása